Everything about you - Talk.

Hej på er! Nytt rekord på kommentarer på kapitel 31! Det är kul, så ska det vara varje kapitel så får ni en glad tjej med mycket inspiration. Dom flesta har frågat när nästa kommer ut och jag vet inte, kanske imorgon, eller i helgen. Jag har jättemycket i skolan nu för tiden och måste även ha tid för vänner och familj, men jag försöker, det gör jag! Jag vet hur nästa kapitel ska bli och om ni hänger kvar kommer det bli lite drama!
Medans jag inte skriver, så får ni gärna kika in på min vän Sarahs fanfic om Leeyuum, http://onetwothreeflick.blogg.se/. Där har hon med Amanda (mig alltså) i sin som Harrys tjej, så det hör lite ihop här så den tycker jag ni borde läsa! Tack för att ni tycker om min story, det betyder massor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0