Detta är jag - 35 frågor

1. Ditt fullständiga namn? - Malin Ulrika Hillivi Alnefjord (haha omg.)
2. Ålder? - 15
3. Längd? - Jag vet inte riktigt men runt 1.70 kanske!
4. Vikt? - Ingen aning, mer än dig i alla fall, hah ba dum tss.
5. Smeknamn? - Mallan Brallan, Mallis...
6. Vart bor du? - Småland, Västervik
7. Vad gör du på fritiden? - Vänner,sjunger, datorn, spelar gitarr, kollar serier och skriver på den här berättelsen såklart!
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - Blond, blåögd, kurig (haha va?!), lite solbränd året runt, haha, ja, typ, tandställning, men den åker bort i övermorgon!
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? - allt igentligen...
10. Vad är du mest nöjd med? - ögonen kanske...
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Uppfattning? Asså om någon jag inte gillar, är kaxig är jag det självklart tillbaka. Jag låter ingen trycka ner mig, även om det ibland händer att jag bryter ihop. Jag vet inte vad denna fråge ville ha för svaaar.
12. Vad vill du jobba som äldre? - Musiker, sångare! Det är min största dröm.
13. Hårfärg? - Blond
14. Ögonfärg? - 
isblå
15. Kan du själv säga att du ser bra ut? - nej, tror ingen annan kan det heller...
16. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - 
jag tror alla bryr sig, även fast dom kanske inte säger det.
17. Lyckotal? - 13
18. Vad heter din bästavän? - Ajsa, Adelina, Linnea, Louise, Sarah.
19. Hur många nära vänner har du? - många & älskar allihopa!
20. Anser du dig själv vara ''känd'' i ditt område? - 
haha, känd och känd, västervik är litet, jag tror alla vet vem alla är här!
21. Vet många personer vem du är? - uhm.. ganska många ja
22. När var du senast med en kompis? - förra veckan, har varit sjuk hela den här veckan :(
23. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Kommer inte ihåg...
24. Vill du ha ett förhållande? - med Harry, ja visst!
25. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre, eller samma ålder.
26. Är du kär? - jag tror det...
27. Har du någon fobi? - myggor.
28. Vad är det första du tänker på när du ser en person? - ögonen troligen
29. Vill du flytta till ett annat land, i så fall vilket? - England!
30. Har du en speciel klädstil? - Nej
31. Vad klär du dig i oftast? - jeans och någon tröja
32. 5 favorit låtar just nu? - Live while we're young , chasing pavements-glee version, this is love, stay, we are never ever getting back together
33. När fyller du år? - 29 april
34. Har du åkt flygplan? - Ohja, älskar att åka flygplan 
35. Följer du många bloggar? - Nja, sådär!
 
Nu vet ni lite mer om mig! Om det är något mer ni undrar, lämna en kommentar här under! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer nästa kapitel upp? <3 :)

2012-09-23 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0