Everything about you, Kapitel 39

Tidigare i Everything about you:
Jag drar in honom i en till kram och ger honom en puss på kinden. Han rodnar och kollar ner i marken. Jag ser blixtar på håll och hoppas att det bara är ett oväder som drar in över London. Han sätter sig i bilen och kör ut från uppfarten. Jag står kvar och bara kollar efter honom. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag vaknar av att Harry högljutt skuttar in i mitt rum. 
"Amanda, wake up, babe." säger han och sätter sig ner på sängkanten.
Han ger mig en kyss på kinden och jag vrider på mig.
"Go away." säger jag och lägger ner huvudet i kudden löst. 
"Nope." säger han glatt och börjar kittla mig. 
Jag skriker och skrattar och sätter mig tillslut upp i sängen. Då kommer mamma in och kollar på oss.
"Are you okey?" säger hon.
"Yeah." säger jag och skrattar. "Are you off to work?"
"No, I'm actually meeting Paul up. We're gonna go on the road for the day." säger hon med ett stort leende.
"Oh, that sounds so great. And I'm still on house arrest." säger jag och suckar.
"Just a few more days." säger Harry och lägger en hårslinga bakom mitt öra. "You're feeling much better right?"
"Yeah, I can walk. It doesn't even hurt that much."
"It's not suppose to hurt anything." säger mamma och stänger dörren om oss. 
Harry kollar på mig och ger mig sen en lång kram. Jag håller om honom och blundar. Han var verkligen den rätta, jag kunde känna det i hela kroppen. 
"I brought the newspaper, if you want to read it." säger han och släpper mig.
"No, thanks. I'm gonna go wash my face up. You read it." säger jag och går till badrummet. 
Jag ställer mig framför spegeln och kollar på mig. Hur kunde en sån som jag få en sån som Harry Styles? tänker jag och suckar. Jag tar vatten i händerna och gnuggar mitt ansikte som jag sedan torkar med en handduk. 
När jag kommer ut till Harry igen, sitter han koncentrerat och läser någon artikel.
"What's it about?" säger jag och slänger mig ner bredvid honom. 
"You and Niall." säger han och harklar sig.
"What?" säger jag förskräckt och kollar på sidan.
Högst upp står det med svarta, tjocka bokstäver Niall Horans new girlfriend. Och under rubriken finns en bild med mig och Niall ute på min uppfart, när jag kysser honom på kinden. Jag tittar upp på Harry och det går inte att klura ut vad han tänker på. Han lägger ihop tidningen och kollar på mig. 
"Harry, that's so not true. You know that right?" säger jag och tar hans hand i min.
"Of course. I just...it gets you when they write something like that."
Jag nickar. 
"But...it was just a kiss on the cheek. You know, a friendkiss."
"Yeah, I understand." säger han och ler. "It's fine, Amanda."
"You sure?" säger jag frågande.
"Yes, I love you." 
Han trycker min hand och reser sig upp från sängen. Jag går efter honom ner till köket.
"Do you want something to eat?" säger han och jag skakar på huvudet.
"I'm not very hungry." 
Han sätter sig ner på en barstol och tar upp mobilen.
"Louis says hi." säger han.
"Tell him the same." säger jag och sätter mig på bänken med blicken rakt mot Harry.
"I was suppose to ask you something." säger han och tittar upp på mig. "What are you doing tomorrow?"
"Well, since I can't go outside because you and my mom, nothing. Why?" säger jag och ler.
"Me and the boys thought we could go out to eat. Then you don't have to walk so much."
"That sounds amazing!" säger jag glatt. "Just the boys or?"
"Eleanor and Danielle are coming as well. And Zayn were to ask Lauren today." 
"Great! I've wanted to meet her for a while now." 
Harry ler mot mig och börjar skriva på mobilen. Jag tar tag i mitt hår och luktar på det. Usch, när duschade jag senast? 
"I'm gonna go take a shower." säger jag och börjar gå upp för trappan till badrummet. 
Jag sätter på vattnet och låter det rinna medans jag tar av mig nattlinnet och stiger sen sakta in. Det rinner sakta över mitt hår och jag blundar och njuter av det varma vattnet. 
Då känner jag ett par händer om min midja. Jag öppnar ögonen och tittar rakt in i Harrys ögon. Där står han, helt totalt naken. Jag skrattar åt honom och drar honom under vattnet. Hans hår lägger sig platt och det ser verkligen roligt ut. Jag kysser honom hårt och han tar ett hårdare grepp om mig. 
"Do you wanna?" säger han i kyssen.
"More than anything."
Han drar upp mig och jag slingrar mig runt honom med benen. Han tittar in i mina ögon och våra pannor möter varann. Vi står så en stund och bara kollar på varann. Jag tror vi tänker på samma sak: hur otroligt lyckliga vi är. Med tanke på allt som vi gått igenom, känns det inte som det är något vi inte klarar av. 
Jag ler av tanken och kysser honom. Då känner jag honom inuti mig och han trycker upp mig mot väggen. Jag lägger armarna om hans hals och stönar högt. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asså seriöst, typ för 13 åringar, haha. Men jag får träna på att skriva mer invecklat, det vet jag flera av er vill läsa. Men blösh, det blir inte bra, det blir bara pinsamt!
20+ till nästa? :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ååååh, som jag längtat efter ett kapitel! :D Jättebra, hade dock väntat mig lite mer drama över bilden... Inte dåligt alls att det inte blev det dock, hähä. :D

2012-10-13 @ 14:13:42
Postat av: Anna

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2012-10-13 @ 15:35:13
Postat av: Felicia - Summer Paradise Fanfiction

super! :)

2012-10-13 @ 16:04:36
URL: http://summerparadiseff.blogg.se/
Postat av: Ida

Mmeerr

2012-10-13 @ 17:24:51
Postat av: Fanny

suuuperbraaa :D:D mer!

2012-10-13 @ 18:01:38
Postat av: Lisa

meeeeeeeeer

2012-10-14 @ 01:06:35
Postat av: Lina

Helt okej del! ;)

2012-10-14 @ 09:08:56
Postat av: Lisa

Grymt bra! Meeeer! c: <3

2012-10-14 @ 12:09:45
URL: http://lisaasofiaa.blogg.se
Postat av: cissi

mera , du skriver as bra och det blir nog inge pinsamt.. -3

2012-10-14 @ 13:20:38
Postat av: Matilda

Mera!

2012-10-14 @ 19:11:14
Postat av: Evelina

gosh!!!!, JAG ÄR BARA 11 HAHA men just så mogen ja är!!! nej men jag har sett snygga killar nakna. vad lever vi i för sammhälle egentligen.h´jag har bott granne med en nudist...

2012-10-15 @ 19:27:05
Postat av: Hannah

jättebra, really, du äger

2012-10-15 @ 19:27:47
Postat av: Ella

Awesome!! Sjukt bra verkligen! :D <3

2012-10-15 @ 22:20:21
URL: http://endlesslovefanfic.blogg.se
Postat av: Anonym

As bra mer! :)

2012-10-16 @ 16:03:45
Postat av: Anonym

Jätte braa!! :D

2012-10-17 @ 20:35:21
Postat av: Amanda

Sjukt bra! :D <3

2012-10-17 @ 20:35:44
Postat av: Lina

Åhh va bra mer!! :D

2012-10-17 @ 20:36:24
Postat av: Anonym

Åh så bra mer! :D

2012-10-18 @ 06:54:19
Postat av: Paulina

Mer mer mer

2012-10-18 @ 06:54:49
Postat av: Anna

Jätte bra MEER :P

2012-10-18 @ 06:55:39
Postat av: LN

Mer snusk haha xD

2012-10-18 @ 06:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0